2023. december 3., vasárnap

a láthatatlan koncert

 időben érkeztem, de már tömve volt a Korona diszterem, többen álltak is


de csináltak nekem egy helyet, hátul, miről aztán félreálltam egy időre, mert nem láttam semmit

csak a csillogó csillárokat...azokban gyönyörködtem





beleesett a Varga balatt diótöröje is, legalánbb a karjaikat láttam,


de a hangversenyt inkább csak hallgattam, 

pedig mozogtak jópáran a szinpadon

Biró Anita legnagyobb érdeme, hogy tanitványai mellette maradnak, ill viszajünnek együtt muzsikálni

olyannyira, hogy most már egyesületet is alapítopttak




)remélem nem bomlanak fel, mint mi....a Kecskeméti Árminunkkal)

a kezdődarab elvarázsoló volt, akkor sötét is volt

egyébként többnyire a csillogó csillárokban gyönyörködem


volt még egy gyönyörű Sibelius daran is...

amúgy elég egyenetlen volt a nivő, de nem birálok már mindig

nagy volt a siker, örömmámorban úszott az egész zsúfolt nézőtér


(honnan csak a balettos gyerekek hozzátartozói hagyták el idúközben a s

zint- na már megint birálok...)


ja, és a lényeget kihagytam

pedig ez esett a legjobban

a székekre le volt rakva egy nyomtatott lap, három karácsonyi dal szövegével

ezt énekeltük, közösen, kieresztettem a hangom, de nem hallatszott ki szerencsére , annyian voltunk...de jó volt énekelni (szoktam, a héberdalokat is otthon, zoomon, a kórussal, lányommal...)






 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése