2023. december 16., szombat

honismereti karácsony,

 beültem már  2 óra körül a terembe

de nem soká jöttek P-ék

felszerelkezve

sütit is hoztak papirba csomagolva

én mindig azt hittem, hogy a sütő háziasszonyok hozták a sütiket, de nem, a cukik sütik

igy én is hozhatnék, csak lusta voltam

ezért se mentem haza ebédről, mert akkor kétséges , hogy visszajöttem volna


egy hosszú asztalt ültünk körbe, karácsonyi verseket olvastunk fel (némely elég bugyuta volt, kivéve Dsidát meg Juhászt)











szinte senki se jött üres kézzel, na ez többé nem fordul elő - határoztam el...hogy én igen



kis előevés után

lementünk a tavalyi év összefoglalásaként készitett  filmnézésre






megdöbbentem , hogy viszonylag több foglalkozásról hiányoztam!


ez se lesz igy ezentúl  - határoztam el


meg azt is, hogy megirom a Gonda Nagyapát , főleg mint politikust, a jövő évi hiradóba (jan közepéig kell leadni a kéziratot)


jókat beszélgettünk


(persze legalább nem ettem süteményt) csak másfél pogácsát... ha már nem hoztam

de egy fél pohár saját termesztésű vörösbort ittam,! s jól is esett...



(volt egy futó epizód a vetités közben, bevallom fáradt voltam, meg untam is a vontatott s semmitmondó (csak a képeket ismétlő( kisérőbeszédet, kommentárt?, és letettem a fejem az előző szék támlájára

nemsoká, érzem, hogy átkarolnak, s a csöndben megszólalt a kar gazdája is jól vagy?

Igen! válaszoltam, hangosan, a csöndben, s talán kicsit durván is?

de később tisztáztuk

más is mondta , hogy megijedtek, aggódtak.

jó lesz vigyázni =nehogy úgy járjak, mint az a bizonyos gyerek...ha egyszer tényleg rosszul leszek)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése