2020. október 23., péntek

névsor, 1955

 két példányabn is megkaptam ezt a becses dokut, először Vera, az archivum vezetője küldte el ,mihelyt leszkennelte (aztán egyikünk, az utolsó....a névsorban, aki segédkezik az archiválásokban Szegeden) )


ez egy névsor, ahogy gyöngybetűimmel felirtam, és elsőként be is irtam a nevem...

chéder órákra jártunk, Schulmann bácsihoz, és úgy látszik,  kaptunk egy ingyen olvasókönyvet, nagyon szerettem, piros volt és játékos-képes

majdnem én voltam a legöregebb, ahogy látom ...

s meg is lepett az 1955-ös nyári dátum, én korábbra tettem volna ezt az időszakot (de persze, jártam ide korábban is!) (ma a kinai van a helyén)

bár halvány a doku,

jó volt kibetűzni a neveket, minden gyerek zsidó, hihetetlen... (hová lettünk) (Báron Zsuzsi él még itt Makón)




Az alábbiak felvették az ajándék héber olvasókönyvet_

1. Gonda Júlia

2. Löwy András

3.Múncz László

4.Grünhút Éva

5.Schwarz Tibor

6.Klein Gyula

7.Klein Magda

8.Baron Zsuzsi

9.Baron Imre

10. Klein Judit

11.Müncz Ágnes

12.Wiesenberg Anna

13. Wiesenberg Kati

14. Schwarz András

15. Diamant Tibor


hol vagytok ti régi játszó- s tanulótársak?....


***


örömomben rögtön válaszoltam:

Kedves Vera, de meghatódtam... Schulmann bácsihoz jártunk chéderre, emlékszem is az olvasókönyvre, piros volt, és ablakos a teteje, képes.... és ez a saját irásom(írásunk) :)
NAGYON KÖSZÖNÖM! 
puszi: juli

u.i. utóvégre nem csak az ösökkel kell foglalkozni, hanem magunkkal is? :)

és a válasza milyen igaz! :):

Igy van, hiszen egyszer majd mi is ősök leszünk:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése