2020. október 15., csütörtök

a sál nem maszk!

 kicsit elhanyagoltam a hirek követését, (mikor itt-ott olyanokat hallok, hogy rekordszámot értek el a halottak (nocsak nem a sportolók?) ez nekem elég is..

igy történhetett meg, hogy fontos  változásokról, miközben minden változatlannak tűnik a fokozódás ellenére- nem tudtam

örültem, hogy a hideg beálltával sálat vehetek és azt felhúzva szám, orrom elé, maszkká avanzsálhatom

de ma mikor rámförmedt a bolt vezetője, hogy vegyek fel maszkot, kiderült, hogy a sál már nem számit annak!

és tényleg

le is festették a plakátjukon...

csak az orvosi maszk maradt

meg a megfulladás

én még egy vásárlási időt se birok ki igy

nem tudom, ők ,hogy birnak ki 12 órát?)

mint mondta

, s azt is hogy ha kéne megszoknám, 

én ugyan nem

de ezt a stilust sem!

miért förmedt rém olyan otrombán - jut eszembe

azért mert neki 12 órát kell elviselni maszkban?

(arról azért tán mégse én tehetek)


(szerencsére volt a táskámban orvosi maszk is, ki is cseréltem azért...próbáltam volna nem....)


lányom meg este elkezdett agitálni, hogy oltassam be magam influenza ellen

aztán meg, ha lesz, a vakcinával...

natessék

(egyelőre úgy néz ki, hogy nem oltatom, de kénytelen voltam ráhagyni ill. lebegtetni a dolgot)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése