2020. október 20., kedd

dérynét otthagytam

 sokat vacilláltam, elmenjek, ne?  azért érdekelt egy Vidnyánszky rendezés....


200 Ft volt a belépő (jelképes) s ez valami (Déryné akció - alias népművelés)  megkiséreltem egy szélső jegyet a 12. sorban, a mellettem levő ülés ugyan kimaradt, de aki utána ült, szaporán köhögött (végig a maszk alatt) na én rögtön el is ültem, legfölülre, szélére, jön valaki, köszön csókolom, megismer? hát nem (én senkit nem ismerek meg maszkban, nem is értem engem meg hogy) kiderült hogy a holnapi Radnóti emlékműsor előadója, (a hős versvándor, aki megtette Borból az utat (részben apámét is)már ma eljött Makóra (reggel 10 kor előad egy gimiosztnak u.i.) Örültem neki, mondtam feltétlen megyek  este (ezt már irásban is megigértem) de a darabot szünetben otthagytam

nem tudtam egyszerűen elviselni, se a darabot, se a rendezést, se a szinészi játékot....

érdekelt az az online beszélgetés is amit O'Haráról folytatott Timi a versforditókkal,,,

de közben szétesett a mobilom, szóval mindenképp haza mentem,,,,

nem kinoztam magam tovább (ál, ripacs) Dérynékkel (tán ez volt a 3. ilyen esetem)

egyetlen egy meghatóbb jelenet volt, amikor a gróf szerelmet vall a )félig elutasító Dérynének

de hogy Kassán mi történt, ahova leszerződtette, örök titok fedi

(azt csak Herczeg Ferenc tudja, meg akik még ott maradtak, bár sokan eljöttek eléggé), Makón nem lehet mindent eladni, még 200 ft-ért se)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése