2020. október 14., szerda

gumicsizmák

 lányomnak végre sikerült gumicsizmát vennie, menet közben derült ki, hogy nem is a fiának (neki már van, szerzett az apai gondoskodó nagyanyja),hanem saját magának (neki is volt , csak rossz, beázik stb) én nem tudom manapság miért kell gumicsizmát venni, hideg. de ez bélelt, túlságosan is, akkor is....eső ellen nincs más?

eszembe jutott, hogy amikor én elvesztem az óvodából Pesten, akkor úgy mondtak be a rádióban.hogy a piros gumcsizmám is jelentős szerepet kapott a személyleirásomban

ez elgondolkodtatott, hogy milyen évszak is lehetett, (egyáltalán meddig maradtunk mi Pesten a deportálásból hazajövet, apámra hiába várva ott)azt hiszem,jócskén ősz, mert mintha rémlene egy családi (anyai) fáma, hogy ha nem is fagyott meg, de nem tett jót a lábamnak a hideg gumicsizma(?) már nem emlékszem pontosan

viszont most új dimenziót kapott az én "elveszésem"

lányom szerint a háború után mindenkinek nagyobb gondja lehetett annál mint hogy az évszaknak megfelelően öltözzön, öltöztessen

hm

és - most tessék figyelni - különben is én nem elvesztem, hanem engem elvesztettek

na erre varrjatok gombot, ill. húzzatok gumicsizmát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése