2020. október 16., péntek

az ellenség

 még meg se születtem

máris szövetkeztek ellenem


micsoda idők!

hol egy baba is

ellenség lehet


s ez igy ment tovább

ha jobban belegondolok

sose voltam teljesen

elfogadott


"egy intelligens szabotőr"

mondta rám

a tornatanár


ki sose csatlakozott 

a hadhoz

párttitkároknak nem

köszönt

becsukta az osztályajtót

s tanitott pallérozva vadon

szabadszellemű műsorokat 

csinált a rabság idején

nyakra-főre


de aztán elfeledték

egy-kettőre


már csak egy

rosszul közlekedő

nénike


néha megkérdezem

egyáltalán

vagyok-e


meghagytak

annak idején

véletlenül

tán csak mert

szőke voltam és

kékszemű


de mára megőszültem

szemem hályogtól kopott


vajon a föld

befogad-e

vagy ellenségnek 

tekintve

kivet?


de még itt vagyok!

s tán még leszek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése