2020. október 22., csütörtök

maszkügy

 -Hogy mehettem be a postára maszk nélkül?! - csapott rám ismerősöm, menetközben, hátrafordulva, megvárva, hogy kilépjek a postáról, hogy ezt a leteremtést közölhesse velem, (már vagy egy éve amúgy nem beszéltünk egymással!) - olvastam a hasonló tárgyú dühös  szösszenetété  tegnap a fb-on,,,

én csal 1 mpre ugrottam be (üres) postafiókomhoz, oda lehet... -

kibújt a szöge a zsákból , 5 pesti hozzátartozója covidos

nagyon sajnálom tényleg, de Pest más - tettem hozzá

s egyből az enyéimre gondoltam, szorongva...


de azért mégha tartunk is a vidék felzárkózásától, nem kéne ölni egymást fúriaként  vagy kápóként maszk ügyben (ami amúgy se mindenható)

5 megjegyzés:

  1. G.A. M. Ez azért túlzás,a másik embert számonkérni....!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebből űz sportot újabban :( (direkt megvárt, pedig már jó ideje nem is beszéltünk) hirtelen nem is tudtam, mire vélni.....

      Törlés
    2. G.A:M. ........sejtem ki lehet,én már tiltottam!

      Törlés

    3. mindegy. hogy ki, ez egy jelenség... s lehet még rosszabb is :(

      Törlés