2017. augusztus 25., péntek

pilledezés

-Jól vagy? - integet élénken s kiált át a kocsiút túloldaláról az én  oldalamra kis motorjával szembejövő barátném, elsuhanva mellettem. bár fél lábát lelógatva, leszállásra készen...

Én is visszaintek a biciklimről, s belül bizonytalanul ugyan, de bólintok (jól vagyok(?)

- Akkor jó! Jó egészséget! - kiált át, visszatéve a lábát a pedálra, s robog tovább

- Neked is, - szólok vissza , és közben pedálozok tovább  - bágyadtan... az újratámadó hőségben.

(Fenét vagyok jól!)

4 megjegyzés:

  1. Vígasztaljon, kedves Aliz, hogy a biciklizés jobb az egészségnek, mint a motorozás! :)

    VálaszTörlés
  2. az irás nem arra ment volna ki! (de valóban benne van ez az ellentét is) (szeretek biciklizni, nem cserélném ki motorra, amig tudom hajtani, csak most kicsit puha volt a hátsó gumi - fel is akartam volna pumpáltatni , de elmaradt - s igy jobban elő is kellett dőlnöm, meg némi erőkifejtést alkalmazni:( amúgy nem voltam rosszul h. I. - de jól se...ezért is voltam bizonytalan. De most már túlmagyaráztam:) (nem szeretek a közérzeteimről beszélni, és őjabban folyton belebonyolodok mégis :( már két bejegyzéssel előbb is)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, értettem, kedves Aliz, csak kicsit szórakoztam ezzel a "más irányba téréssel", hiszen amúgy csak ismételhettem volna a gondolatodat, melyet számtalanszor magam is átéltem...
      Én meg sohasem szerettem biciklizni... Gyerekkoroban féltem, hogy elgázolom a szerteszét futkározó kiscsibéket a járdán, az úton...

      Törlés
    2. pedig biciklizni csodás! (persze az én utamba nem jöttek kiscsibék:)

      Törlés