2017. augusztus 12., szombat

az én "kerekesszékem"

3-4 éve  lehettem a fürdőorvosnál , amikor is átnézte a papírjaimat (kopások, csigolya elcsúszás, porckorongbántalom stb.) és bizonytalan kérdésemre - a kilátásaim illetően - azt a határozott választ adta, hogy hát bizony ilyen papírokkal pár év (évtized?) múlva kerekesszékbe szoktak kerülni - na nem azonnal ... de

belém akadt a szó

most 3-4 év után, hogy újra elmentem, kissé kiújuló derékfájás miatt a fürdőorvoshoz, fürdőjegyért , most itt adják egyenesen (nem kell előtte háziorvosi beutaló, reumatológia, herce-hurca)(víz alatti gerinctornát ajánlottak, régebben is - a régebben kiírtakat nem is vettem igénybe.. mindig közbejött valami)

nos, most rákérdeztem erre a bizonyos, kerekesszékes mondatára... nagy virgoncan

hát szőrén-szálán letagadta, az egészet
hogy ő ilyet nem mondott, nem mondhatott

azóta is töröm a fejem, hogy esetleg ironikusan mondhatta? (amihez sajnos nincs érzékem, nem irodalmi, pláne orvosi, környezetben)

....

viszont töretlenül használom az én  - azóta "kerekesszék"nek kinevezett - biciklimet , gyerekkorom óta azzal közlekedek nagy vígan - szinte még a sarokra is

(igaz, most épp a fürdőtől megtorpantott, hogy pár hete ráestem egy pad előtt eldőlve leszállás közben ,és lett egy púp a lábamon... nem árt-e neki a meleg termál viz? - hiszen hideg vízzel borogatom.De nem merem a fürdőorvostól megkérdezni, vajon mivel ijesztene megint rám:(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése