2024. október 23., szerda

régi barátném...

 Még hetekkel ezelőtt összefutottunk, ő a motorján (szemembe vilagítva, én a biciklimen), s megkérdezte futólag, szokásból, hogy vagyok.Akkoriban határoztam el, hogy erre a kérdésre

határozott jóllal válaszolok csakis.ő nem volt elégedett frappáns válaszommal, kiegészítést várt, igy rákérdezett: mihez viszonyítva...semmihez.jól vagyok... halálhoz viszonyitva gondolja ? nem, a tegnaphoz...így ő.Tegnap is jól voltam , így én.
Jó darabig nem találkoztunk, nem akartam haragot...tegnap odaszóltam neki, a padomról...mindennapi ,haztartási dolgokról beszéltunk.Majd megemlítettem neki a fbon amúgy mar fent levő eseményt, hogy egy hét mulva előadok a ktárban, jöjjön el...Sopánkodott!....na jó...
Ma meg kint ülök egy teraszon, rejtvényt fejtek,leszáll a motorról, odajön, hátulról rámcsap:nem ma van az előadásom?Nem.
Ma okt 23-a van, hogy is lenne ma?!. Mutatom a fb meghívót.


Ó azt látta.Hát oda van írva, hogy okt 29.kedd.. De hát ő azt csak egybe nézte meg.Mert közben más dolga volt. Faleveleket szedett. Hm..De eljön. Hm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése