2024. október 1., kedd

natura 17 kiállitás

 annyian voltunk a megnyitón, hogy másnap vissza kellett mennem, hogy legyen kellő terem, rálátásom a képek látványvilágához



lehet hogy a költő költői témája is tette (Kosztolányi 10 legszebb szava - de elragadó volt, s legtöbben tényleg mind a tíz szóra alkottak....

(érdekes, hogy valamennyi egyszótagú, de igy még sűrítettebb azaz költőibb ... mondott valami ilyesmit keramikus ismerősöm, aki most egy ősz figurális szobrot is kiállított,




két lángoló festménye pedig nagyon emlékezte a mi Kacianyunk Tüzére!


botorkálásom közben rámtalált egy-két régebbi ismerős,  S T festővel beszéltünk közös témánkról is, (megfestett) jeruzsalemi  fia révén...most megtudtam már 6 unokája van, és kettő is jesivába jár, Shana Tová üzentem neki - 

 szép Anya festményét, amiről külön szólt , bár akkor már le is fotóztam, csak másodjára fedeztem föl, hogy mindkét arc az anya és gyermek is látható de teljesen egymásbamosódva



S Rita kedvencem családjával volt jelen, s megint és lehelletkönnyű rajzaival, amik mindig elvarázsolnak



kiszédültem a Hagymaház előtti tér egy padjára, s kedvesen odaintett, mikor családjával vonultak a múzsák kútja felé,



 olyan fotót csinálni, amiben háttér a hagymaház impozáns épülete





épp előtte fotóztam le  - gyönyörködve  én is, mert azért én is tudom, mi a szép - ha nem is vagyok művész...

a Sirás képe különösen elgondolkodtatott, csak otthon jöttem rá, hogy mire emlékeztet, hát John Lennon és Yoko Ono lemezboritójára


s micsoda véletlen ( van?)

mikor másodjára néztem a képeket, épp úgy ültem, hogy mikor magamról akartam selfit csinálni, mögöttem felsejlett a sirás rajza (mintegy tükörben)!


dupla sirás -(koincidencia)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése