2024. október 23., szerda

a szer

megírtam, és mikor illusztrálni is akartam, eltűnt, azaz egy más szöveg volt az egeremben

arról a filmről irtam, amit nem szabad megnézni, végül is ez lenne a legjobb antirenklám, nem iri róla, 

de olyan különös véletlenek lebegték körül, ami sorsszerűségnek is tűnik, mégis nekimegyek még egyszer...ha röviden is

már reggel a legelső, amit a mobilomon megláttam, egy video volt, egy harsány, agyonsminkelt, agyonfestett, sárga hajú, élénkpirosra rúzsozott,  magát 51 évesnek mondó nőnek volt a bezsámolója e filmről.

egyszerre beszélt ellene, feltárva, hogy borzalmas, egyre borzalmasabb,és egyszerre ajánlotta is - ambivalensen

borzasztó (pláne a vége) de meg kell nézni, különösen az öregedő korosztálynak . mondta

ekkor még nem tudtam ,hogy megnézem-, de este a 9es buszról elfelejtettem a Jászain leszállni, a Szeráj előtt, vacsorára menet, igy a Nyugatinál tettem, ott ettem az új Mekiben, meg ittam is egy kávét, akkor már tudtam, hogy tovább megyek az Octogonig, s onnan kedvenc Művész mozimba (ahova szoktam járogatni olykor), s megnézem a fél kilenckor kezdődö filmet, a Szert...

két és fél órdig tartott, de én nem néztem ugyanennyi ideig, muszáj volt eltakarni kezemmel a szemem, a brutális, horrorisztikus jeleneteknél, amik zömmel kitették a filmet...mellettem két férfi röhincsélt (lehet hogy ők jártak jól ezzel az attitüddel)

mindenesetre végigültem, s a konkluziót is le tudtam azért vonni:

milyen jó természetes módon öregedni , elfogadóan (ahogy én teszem, )....(s nem ahogy a filmen...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése