2024. október 23., szerda

12, szülinap

 egy napos eltolódással ünnepeltük unokám 12. szülinapját szűk családi körben most, szü-

ök, nagymamák    -kivételesen, és kivételesen én is jelen voltam

2re volt "meghirdetve" de én már előbb hiva voltam, "játszani",,,

rájöttem, hogy ahogy unokám ismerteti a társasjátékait , úgy sokkal bonyolultabb, mint a gyakrlati valóságban (dehát tudjuk, hogy nagyon csavarós agya van), tulajdonképpen egy egyszerű kártyajáték volt, nagy köritéssel, s a lényeg, hogy minthogy kooperativ, mindketten nyertünk (szerintem ő, csak kegyes volt)

anyja fogorvoshoz ment, meg a tortáért, apja meg haza jött ugyan, hivatalos elfoglaltságból ,de a másik szobában kicsit pihent..

velünk csak az "új" macsek volt, aki akart ugyan velem is barátkozni, de a macskákkal hadilábon állok (mint ahogy a kutyákkal is) majd megkérdem, érvényes-e rá is a képtilalom, mert amúgy helyes jószág

a torta madártejet formázott, kicsit lágy volt, de finom, a lényeg, hogy unokám vele (is) köszönthettük

énekeltünk, s ő persze táncolt is!

itt a fotón, anyja, meg a másik nagyanya tapsol, énekel, örvend az ünnepeltnek

Boldog, boldog szülinapot, happy birth day, meg Mazel tov. !, s ott a torta 12 gyeryáxval is... képzeld hozzá az apát meg engem nomeg a főhós- 12 éves és egy napos - Vincét...





.

3 megjegyzés:

  1. Katalin Rózsáné Kovács
    Nagyon boldog szülinapot az unokádnak!

    VálaszTörlés
  2. Sipos Éva
    Boldog születésnapot az unokádnak!

    VálaszTörlés
  3. Edit Martonosi
    Nagyon boldog születésnapot kívánok Vincének. 🎂🎉🎈

    Pollák Marianna
    Isten éltesse a Szülinapost sokáig!!!💖🎉🎂

    Domján Réka
    Boldog születésnapot Vincének. 🎉🎂

    Erika Rójáné Oláh
    Boldog szülinapot Vincének! 🎂

    VálaszTörlés