2024. október 5., szombat

JÁNGORON 2019 OKT 5


 

1 megjegyzés:

  1. Balintne Torok
    "jó" látni, hogy nem csak én... akárhol vagyok, pár perc után le kell üljek
    5 é.

    Gonda Julia
    én már észre se veszem, csak úgy automatikusan (pedig talán (idegen) sirra nem is szabadna? 🙂



    Balintne Torok
    örülök az útnak 🙂

    Balintne Torok
    a sárgabarack fa megvan-e még?

    Gonda Julia
    nem tudom, hol kéne keresni (amúgy nem temetőbe való)

    Zádoriné Jolika
    Gratulálok az erőnlétedhez! Sajnálom, hogy lemaradtam.

    Gonda Julia
    az ilyesmi nemcsak testi erőnlét kérdése (inkább lelkié), lén nem hagyhattam volna ki

    Balintne Torok
    a "ravatalozó" mellett volt 37 évvel ezelőtt

    Gonda Julia
    már az sincs meg

    Berger Nándorné Máté Anikó
    Szomorú vagyok, hogy nem tudtam Veletek lenni.

    Gonda Julia
    miért nem

    Berger Nándorné Máté Anikó
    Elköltöztem Julika Szèkesfehèrvàrra. Nem tudjuk megjàrni ezt a tàvolsàgot egy nap alatt.

    Gonda Julia
    tudom, de itt lehetne aludni is , nem? vagy Szegeden? Majd lesz a projekt végeztével egy még nagyobb ünnepség....



    Berger Nándorné Máté Anikó
    Igen , csak jóval előbb tudnom kell az esemènyeket. Tomival megcsinàljuk egy nap alatt, Nàndival màr nem.

    Gonda Julia
    én válaszoltam

    Gonda Julia
    egy nap alatt nem is lehet
    5 é.

    VálaszTörlés