2024. október 4., péntek

az eltúnt és meglett szöveg

 lányomnak születésnapja van

akartam/akarok irni valami szivhez szólót , és nem megy...

nem tud felfakadni, csak a szokásos sablonok... :(

nagyon sajnálom

de főleg az idő múlását, amire emlékeztetnek a születésnapok

most lett ő annyi éves, mint én, miután nem sokkal megszületett...

****

(pár perce irtam ezeket a sorokat, de hirtelen eltűnt a szemem elől, és nem is tudtam visszahozni - sorsszerúnek véltem, ilyenkor nem is próbálkozom újra irni...de most újra előbukkant, miután irtam egy egész(?) más szöveget...(az anyaságról)  csakhogy nem neki cimezve, ahogy eredetileg akartam...ez még várat magára...de érzem, hogy eljön (még ma...kellene)

hogy aktuális maradjon (bár zeek nem pusztán aktuális érvényűek)

(megirtam, csak nem ide a blogba, haenm levélbe... azt hiszem igy helyes is :) s az ő igényeinek főleg megfelelőbb!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése