2024. október 4., péntek

évek...anyaság

 kb annyi idős voltam, mint amennyi a lányom most, amikor megfogant, s az én éveim száma már meg is duplázódott atóta

(NEM MONDOM MOST KI A SZÁMOK NEVÉT, DIREKT, kicsit zavarnak)

de az tény, hogy  egész más lett az életem attól kezdve, s én is más lettem

vizválasztó lett ez az év

az életem lányom születése előtti és utáni időre tagozódik...

megduplázódtam valahogy, s ugyanakkor redukálódtam is, mert sokminden nem lett már annyira fontos az egyéni életemben, mint előtte

anya lettem, teljesen azt hsizem, ez bekebelezett

s ez már nem ugyanaz a minőség!

ettől kezdve van egy lény, aki fontosabb nálad, aki mindennél fontosabb - 

ez tovább nem ragozható

és ez nem múlik az évekkel, ami már annyi amennyi....

örökre anya maradsz

(ha lányod szemében meg is változott a viszsonyotok , és valójában is!

az anya az anya--- )

igaz, közben, az évek folyamán,  nagyanya is lettem, hála lányomnak!

s igy már ketten a "legfontosabbak" nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése