2024. január 28., vasárnap

veled vagyok - másik értelmezés

veled vagyok -  tegnap reggel erre ébredtem...

irtam is róla

 VELED VAGYOK

mondta egy nyugodt hang

ébredéskor

megnyugtatón


Ki lehetett?

Hát én!

Én vagyok magammal 

örökké...


Még szerencse..


Kivel  lennék, ha nem önmagammal?

S ki lenne velem, ha nem önmagam?


Milyen jó, hogy megvagyunk

egymással egymásnak,


még



nos, délután a hagymaház szinpadáról kaptam egy másik értelmezést is (ami azért az első mögött is kimodatlanul lapult...) (mert az a megszólitó én mégis csak isteni részünk lehet...)

igy történt: a Két pápa előadása közben hallom. "veled vagyok", Ezsaiás-t emlitve:


egyből utána is néztem a googleon (sutyiban)


a teljes szöveg:

Ézsaiás 41:10-13 RÚF

Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak. Megszégyenülnek és gyalázatra jutnak mindazok, akik gyűlölnek téged. Semmivé lesznek, elpusztulnak, akik veled perbe szállnak. Keresed, és nem találod azokat, akik téged támadnak. Megsemmisülnek teljesen, akik ellened harcolnak. Mert én, az ÚR, a te Istened, erősen fogom a jobbodat, és ezt mondom neked: Ne félj, én megsegítelek!


(és nem nevetett, tette hozzá az egyok pápa , ezt még nem értem...mi lenne ebben nevetség?!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése