2024. január 13., szombat

2023 kultúra

 nézzük csak, mit tudok felmutatni (ált, hanyatlásomban)


 Hát nagyon keveset olvasok(betudható tán a szemem romlásának is enyhitő körülményként)

Be se fejeztem Müller Pétertől anyja Titkos könyvét...

Az év könyvét megvettem, dedikáltattam is , beszéltem is irójával, de még nemigen mélyedtem bele a Kitelepitettekbe

a Medáliák dijas Kiss Gergely verskötete is felkeltette az érdeklődésem, de csak...

ugyanigy Kováts Laurától a Belső tenger (bár itt vissza is tart valami...)

Schönberger Székács Egy zsidó polgár gyerekkora( apám oszttársa! gyerekkoruk hát azonos!)

szóval ezen változtatni akarok, lehet, hogy meg kéne műteni a hályogot a szememen,s az megoldaná...


FILMet is kevesebbet láttam, moziban pláne nem voltam (de ez nem csak az én hibám)

tán csak kétszer: Megfojtott órák, Napoleon (Oppenheimer?)

viszont észrevettem, hogy szivesen nézek vissza jó régi filmeket:

pl Legénylakás, Boleyn lányok, Nagyitás (sokadszor), Anyám és más futóbolondok, Szereelmes biciklisták, Tea Mussolinivel, Párduc, Amarcord, Megvegtés


KIÁLLITÁSokra is hézagosabban járok(?)

Szekeres Imre rajzai (Önk)

Lörincz Margit, Ádok Zsanett portréi (ktár)

József Attila makói évei (múzeumi állandó kiállitás)

Fodor Ilda kerámiái (ltár)

Karsai Épitészeti fotók (ltár)

Csontok Dömötör fotókiállitása (ltár)

Nagy Nándor szobrai (ltár)

költők, írók szoborportréi (ktár)

nemezkiállitás (ktár)

Nók (ktár)

Kassainé emlékkiállitása

Kolarovszky rajzok (Hház)

Ádok Zsanett Mesterségek fotói (múzeum)

Petőfi buszkiállitás

Vigh Sándor természeti fotói (ktár)


(Még majd irok rendezvényekről is)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése