2024. január 4., csütörtök

beteg azaz jól vagyok

 a tüdőgondozóból jövők...s még alig múlt dél, igy beültem a kelemenbe, végre enni

nem találtam kivánatost a napi menűk közt, kértem a szokványos rántott csirkemellt krumplit ubisalátát

de olyan volt mintha duplán sütötték volna, kemény, száraz, s mégse átsült. Után melegithették?


közben mellém állt, jó szorosan belehajolva a kajámba is , átkarolva, az az öregasszony, akit korábban már felfedeztem egy előttem levő asztalhoz ültek, három fiatallal jütt. elég nehézkesen

néz rám és vigyorog

Piri, ismerem föl végre, régi osztálytárs fedezem fel, és közlöm vele, hogy ne hajoljon ennyire közel, hozzám, mert beteg vagyok , elkaphatja

nem törődik vele, ő immunis,,,,azok ott a gyerekei...

örülök nekik...

de változatlanul - mondom is - beteg vagyok

 egyből megkérdi, hogy vagyok?

beteg vagyok . ismétlem, most mondtam, de különben jól vagyok (lásd Popper)

röhögünk

1 megjegyzés:

  1. Borbála Süket
    Ez már a javulás jele!

    Gonda Julia
    mi? a röhögés? az kinomban... (egyébként betegségtől függetlenül se birom, ha túl közel jönnek hozzám!)

    Borbála Süket
    Gonda Julia A könnyedebb,lazább hangnemre értettem.

    KLári Jámbor
    De legalàbb èrdekli a maga sajàtos mòdjàn😄

    Gonda Julia
    Hát igen.ez bejáratott...

    VálaszTörlés