2024. január 26., péntek

a nyugdijamba mi fér bele?!

 sose tudom  kiszámitani, hogy mikor menjek a menzára, hogy ne kelljen sorba állni

ma már 11 előtt, odaértem, mint kiderült, ül egy bácsika a padon, a napon, kérdem, volt mér bent, vagy még zárva van?

hát még nem is volt 11, és mindig 11 után nyitnak

én is leültem elővéve mobilom

jött egy néni ,beszélgettek, majd hirtelen meglódultak

máris vagy 5en álltak előttem az ajtónál, hamar utánam is

pont előttem egy őszhajú magas pasas ,s a mobiljába merülve nagy hézagot hagyva az előtte levővel

próbáltam elé menni (jogosan, hiszen én már előbb itt voltam, sorba "ültem" , de arrébb állt, elém, s azt mondta, maradjak nyugton, belefér a nyugdijamba , ráérek (a jólismert séma amivel ki lehet hozni a sodromból)

lassan kinyílt az ajtó ,már rengetegen voltunk

bent beálltam a pasas elé, a nő után

rámförmedt, trágárul. meg azzal megint, h a nyugdijamba belefér...

megkértem a nőt, hogy engedjen maga elé,,, meg is tette, kedvesen

s igy megúsztam (bár amilyen vehemensen orditott, nekem is jöhetett volna!)


nem is tudom, mikor kéne jönni, hogy az ember harc nélkül jusson ebédhez

1 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Borzasztó, hogy egyesek hogy viselkednek...

    Gonda Julia
    NEM IS MERTEM ecsetelni olyan naturálisan, ahogy történt!
    1 ó.
    Válasz
    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Elhiszem, Julika... micsoda durvaság... és váratlanul ért. Beleképzelem magam a helyedbe...Nagyon sajnálom, hogy ez történt. Próbáld meg kitörölni a gondolataidból. Ha legközelebb megint ott lesz, kerüld ki.

    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos Már kitöröltem (ezért is irok:) . Hát jól megnéztem magamnak...🙂 remélem nem találkozok vele, nem szokott itt lenni, lehet hogy véletlen vetődött ide



    VálaszTörlés