2024. január 9., kedd

a vajúdás kezdete

 3 napig születtem...

tehát most kezdődtem...3 napig kinoztam anyám - a lustaságommal?

nem volt más megoldás, csak ez a természetes, nehéz út, a császármetszés kizárt...

mivel hónapokkal ezelőtt már felvágták a hasát, hogy kivegyék a megnemszületett ikertestvére maradványait

egy csoda hogy megmaradtam mellette

hála az akkori orvosoknak


két nőgyőgyász nevét hallottam anyu szájából, de már nem tudom melyik volt, aki ezt a bravúrt végrehajtotta...

Batizfaly?  (prof a szegedi szülészeti és nőgyógyászati klinika igazgatója!)



 Felletár?

(B. prof műthette és F volta kezelőorvosa)



köszönet érte, nekik is


persze anyám a főhős... 

s később is mimindenen vitt át, hogy életben maradjak....


(a Batozfalvy névben nem vagyok biztos...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése