2024. január 22., hétfő

vállbefagyás

 azt olvastam jópár éve hogy az u.n. vállbefagyás eltart vagy 2 évig, akkor még az elején voltam, azóta több mint két év eltetl, és még mindig be van fagyva a vállam,  no, az igaz, hogy váltakozó erősséggel, de néha, mint most is, annyira, hogy a kabát ujjába se tudok belebújni, le kell venni a kabátom és a másik kezem felöl újra kezdeni

ma  egész megrémültem, a Papp kávézóban történt mindez, és, egyszer csak látom, hogy egy fiú ott van előttem, én meg a félig felfvett kabáttal, és segiteni akar,...

na köszöntem, de azért csak megbirkóztam vele..

azért nagyon elkeseredtem...

mi lesz, ha nem fogok

2 megjegyzés:

  1. Katalin Ulrich
    ....akkor lesz egy gondozónőd Julikám,mint nekem van már egy éve hasonló fájdalmak miatt.
    Persze nem hagyom el magam,sőt tornázom is amennyire képes vagyok. 😀😂
    Hamarosan én is18...azaz 81 leszek. ❤️(ha megérem a május 26-át)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin Ulrich
      ....akkor lesz egy gondozónőd Julikám,mint nekem van már egy éve hasonló fájdalmak miatt.
      Persze nem hagyom el magam,sőt tornázom is amennyire képes vagyok. 😀😂
      Hamarosan én is18...azaz 81 leszek. ❤️(ha megérem a május 26-át)
      8 ó.
      Válasz
      Katalin Ulrich nekem is kéne tornázni.víz alatt is de nem csinálom. Nem kéne...mármint nem csinálni

      Törlés