2024. január 24., szerda

romlás 2. tűbefűzés

 meg akartam varrni a pulóverem, félek ugyan, hogy molynak a műve és jobb lenne kidobni, de  nem biztos , és nagyon kicsi a lyuk, (no és szeretem is, bár már eléggé lemosott)

feketefehér...(s ezüstszálas itt-ott) elővettem egy nagyon vékony  fekete cérnát a varródobozomból, meg egy nagy lyukú tűt

na és itt leálltam

sehogy se akartam beletalálni a cérnával a tűbe, pedig fehér háttért kerestem...

eszembe jutott az az idő, amikor még anyám kért meg arra hogy ugyan fűzzem már be a cérnát a tűbe...

meg is történt pillanatok alatt...

boldog idők!

végül azért sikerült...micsoda sikerélményeim is vannak! :)

hát a varrása szebb is lehetett volna, az se a régi már...

bár most, hogy a fotózáshoz elővettem, nem is találtam a nyomát, mintha műstoppoltam volna! :)

vagy (tényleg)  csak a szemem romlott" :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése