2024. január 14., vasárnap

Lányom 2023 ban

 biztos nem örül neki, de mióta ő abszolút nem menegeli magát igy én jegyzem :) (ha hevenyészve is)

idén különösen úgy tűnik, csúcson van (a 4. azaz összesen  a gyerekkoriakat is beleszámitva )6. kötetével...amitől mindenki odavan (Egyszerre egy beszéljen" (fia  reagálása rá: Jó, jó, de mikor irta ?:)

májusban jelent meg a kötet a Praenél

bemutatója a Margón

Kisprésházban (Bazsányi kérdezte)

Podcastja Nyári Krisztiánnal

Magyar Hang interjú

Sziv Ernő, Grecsó, Simon M külön ajánlásai

interjú HGV-n

interjú Népszavában

ÉSben a kötetről ketten (Domján, Bazsányi)

podcast Indexben

Nők Lapja keresztrejtvényében

Partizán podcast (Petriről)

Molyon elismerések

kulturpara könyvajánlójában

Szombatban a kötetről

Magyar Narancsban interjú

Jelenkor Pécsliten Timivel beszélgetés

Alföldben elemzés Timi kötetéről

Népszava a "kifejezetten élvezetes kötet"ről

a kötet az SZTE polcán

Kulterhu interjú Timivel

Októberi Jelenkor tanulmánya Timi kötetéről

Könyvesházban Lakner a kötetről

Szegedi Jazz kocsma kötetbemutató

Timi a 7. legjobb könyv a Könyvesben (50 kiemeltben)

Tini "az év felfedezettje" 

"Ha ezeket elolvasta nem élt hiába" (a kötetről)

"kapós" a könyv

Ésben interjú és tárcák

releváns publicisztika Literán

podcast is a Literán


Könyvheti interjú (Szegő, Kolozsi ) főleg a SZép versekről, amit újólag szerkeszt

Magyar Hangon Szép versek dicsérő kritika


verse Vig szinházban (Szivlapátból)


PNL-t köszöntő persziflázsa

Alföldben is versek,

írodalmi beszélgetések:  Mán E.,  . , Pál Sándor, Krusovszky, Harag Anita, Bognár Péter

Jelenkorban A vers közgazdaságtana


Palya Bea koncerten Rumbachban  fellép szösvegekkel a hanukáról


"Életuttak" c könyvben (mint az "akikre büszkék vagyunk " és Pro Huanitate első helyezés 4 éven át a gimiben"!)







12 megjegyzés:

  1. Andrea Józsáné Mocsai
    Szuper, egy büszke anyának "kötelessége" követni a gyermeke sikerét. Nagyon gratulálok!!!💕
    16 p.
    Válasz
    Gonda Julia
    Remélem nem talál rá..mellözi a fb-ot.A múlt év összegzéseit írva nem hagyhattam ki! De büszke nem igazán vagyok azt hiszem.

    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Ez már ilyen, nekem is engedélyt kell kérni..., néha nem szoktam, utólag tudják meg, hogy "dicsekedni" szerettem volna. Legyél csak nyugodtan nagyon büszke.

    Gonda Julia
    a szót nem szeretem, örülök a sikereinek...(ha ő nem is tartja sokra:)

    VálaszTörlés
  2. Sipos Éva
    Újra csak gratulálni tudok a lányodnak és a lányodhoz.

    Gonda Julia
    Sipos Éva köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  3. Zsuzsa Báron
    Gratulálok.. talán lesz ideje Makóra a szülővárosába is eljönni...Julikám, lehetnél Te a beszélgető partnere....

    Gonda Julia
    Zsuzsa Báron ugyan mar.hogy képzeled?!

    Zsuzsa Báron
    Gonda Julia gondoltam,örülni fogsz a felvetésemnek...

    Gonda Julia
    NAGYOT TÉVEDTÉL! A második mondatod egyenesen nonszensz. az első másoknak is eszébe jutott...(pár éve egyébként volt egy beszélgetés a könyvtár udvarán Timivel, arra hivatott szegedi irodalmárral, ,nem fértek be... de azon nem lehettél ott!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsa Báron
      Gonda Julia ott voltam...még a vejeddel is beszélgettem....gratulálok....ennyiben maradunk..

      Gonda Julia
      Zsuzsa Báron örüök, nem láttalak...ki is szorultam, unokámra figyeltem...

      Törlés
  4. Békésiné Magdi
    Gratulálok Timinek!😊

    Gőgh Edit
    Szívből gratulálok. A JÓT tovább kell adni, terjeszteni kell. Sajnos a jó azért csendes mert túl hangos a rossz.

    Gonda Julia
    Gőgh Edit tulajdonképpen nem bánom h "csendes".amit csinál nem az.jó hogy nem bírja az (ön)reklámot.Nemes!

    Gőgh Edit
    Gonda Julia Nemes, tiszta és jó.

    VálaszTörlés
  5. Aranka Árva
    Szívből Gratulálok! Nagyon ügyes.

    Irén Erdei
    Gratulálok Timinek!

    VálaszTörlés
  6. Zsuzsa Kis
    Sok szeretettel gratulálok!



    VálaszTörlés

  7. Erzsébet Bárdosné Kiss
    Gratulálok !

    Ágnes Piskóthy
    Gratulálok🥰

    Zsuzsanna Pongó
    Örülök, Julika, az örömötöknek! Gratulálok! 😀

    VálaszTörlés
  8. Gonda Julia
    Ki is kaptam! 🙁

    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Gonda Julia Ezek a gyerekek már csak ilyenek. 🙂

    Gonda Julia
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó szót kéne fogadnom!

    VálaszTörlés