2024. január 24., szerda

szomorú néni

 elgondolkozva mentem még a ház előtt, kulcsot ellenőrizve, kicsit szorongva az egyre ritkább rám váró utazástól

jött szembe velem egy anya , biciklin tolva kisbabáját s mellette ment a kicsit nagyobb

elfordultam már , mikor hallom a nagyobbat

-Miért ilyen szomorú ez a néni?

Bármennyire siettem a buszhoz,  megálltam visszafordulva, s megkérdeztem, én lennék az a szomorú néni?

mire anyja, szinte szabadkozott, hogy a lánya mindig megkérdi ha valaki nem mosolyog rá

nocsak , ezen ne múljon, mondtam a kislánynak, , álljon kicsit  az anyja elé, ki eltakarta

hadd mosolyogjak rád

megtörtént

ha először is jobban ránézek, biztos már akkor is....

4 megjegyzés:

  1. Nagy Judit
    Tessék mosolyogni Tanàr nő!A mosoly jól àll mindenkinek!😄

    Gonda Julia
    Nagy Judit azért magamban mégse 🙂

    VálaszTörlés
  2. Tímea Joó
    Gonda Julia en szoktam, es nagyon jol esik. A tobbi nem szamit☺️

    VálaszTörlés