2024. január 17., szerda

százhalál

 ma megint anyámról álmodtam

már 35 éve ugyanazt

hanyadszorra ugyanazt


hogy élünk, él...

és egyszerre csak

a legkülönbözőbb utakon

de újra elveszítem


és ezt mindig újra élem 


és mindig újra belehalok


****


a (100. ?)  álom


Anya elutazik valahova (látom a régi házunk előtt a profilját- viszonylag fiatal), de nem jön vissza, másnap se, délelőtt kimennék a buszhoz, de hiába, attól tartok már nem is jön. (s ebben megerősit a szomszéd)Nagyon fáj. Hiányoznak a kondoleálók! Tán ketten jöttek, De gyászt csak együtt lehetne elviselni úgyahogy. (süvetülés) Egyedül vagyok a nagy házban, szomorún.





3 megjegyzés:

  1. Hirsch Manyi Maria
    Az én anyám is 35 éve 1989 ben halt meg De mintha ma lenne
    1 ó.

    Gonda Julia
    Én képtelen vagyok beletörődni, látod még álmaimban is!!!!

    Hirsch Manyi Maria
    Gonda Julia en is de olyan jo vele almodni

    Gonda Julia
    amig el nem tűnik, és mindig ez a vége, de igy is jó (az eleje biztos!)

    VálaszTörlés

  2. Erzsébet Bodzsár
    Ugyanígy élek én is!!!

    VálaszTörlés