2018. augusztus 29., szerda

(nem) irni

meg kellene írni életem történetét,,,, tulajdonképpen folyton azt írom, de a régi anyagok nem használhatok fel - most jöttem rá; ha azt akarom hogy valami egységes süljön ki belőle...akkor csak azt írhatom bele, amilyennek ma látom magamat meg a világot....

de a megragadás pillanatában már elavulhat, s egyetlen pillanatban nem lehet megragadni az egész mindenséget

úgyhogy azt hiszem mégsem írom meg :)

(de jó, hogy találtam egy újabb ürügyet a nem-re...:)

7 megjegyzés:

  1. K.T.L.É. Jobb lenne lekezdened... szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. P.G. Ez egyaltalan nem igy van Juli, ha regi dolgokat ugy kell visszadnod, ahogy akkor gondolkodtal. Te is tudod, csak urugynek hasznalod :) :) kezd el

    VálaszTörlés
  3. Nem muszáj lineáris "elmesélésként" megírnod! Lehet tematikus, polyphone, contrepoint, kaleidoszkóp, stb, stb... Neked mondjam? Jobban tudod, mint én, te voltál az irodalmár...
    Lényeg, hogy írd meg.

    VálaszTörlés
  4. nem is tudnám linearisan (ha akarnám se :)

    VálaszTörlés
  5. az viszont elgondolkodtat, hogy eleve életünk vége felé irunk éltünkről, tehát a fókusz mégis csak a mostani jelen, innen visszanézés...és ez annyira más, mint az "akkori"! úgyhogy a probléma marad...

    VálaszTörlés
  6. Marad még 2 forma, ha nem "visszanézni" kellene: a naplo és a levelezés spontàn és friss nézöpontjai... Vagyis, fel kell elevenitenünk akkori magunkat... Neked meg amùgyis sok feljegyzésed maradt!

    VálaszTörlés
  7. igen: napló,levelek, szedegetem...van sok... (csak rendszerezni kéne, némileg...vagy ki tudja!)

    VálaszTörlés