2018. augusztus 16., csütörtök

az én hősöm

nem az én hősöm

bár meg kell mondani, hogy szeretetreméltó egy gazfickó

vagy nem is gazfickó?



mindenesetre mindenféle elvárás nélkül ültem be a moziba 5-ödmagammal erre a kosztümös vígjátékra...

azaz egy elvárásom mégis csak volt,hogy lehűljek ebben a nagy melegben a légkondis moziteremben

kritikát nem tudnék , nem lehetne  írni róla - mint mondtam a  film után egyik sorstársamnak, aki jól megcsinált giccsnek nevezte a filmet(akárcsak a Mamma mia 2-t, arról se írtam)) én még csak annak se nevezném...

jót szórakoztam, jó volt...

és lehűltem!




10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Sz.É. azt hittem szójáték (csupa kisbetűvel irva)

      Törlés
    2. az is, de a kedvedért kijavitottam. a lényegen nem változtat (mindent kisbetűvel irok)

      Törlés
  2. K.T.L.É. ...kedvet csináltál hozzá! Megnézem, hogy játsszák-e a debreceni mozik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tegnap volt az országos bemutató

      Törlés
    2. K.T.L.É. Mostanában valahogy kullogok a hírek után. Ezért is jó, hogy itt sok mindent meglátok, és megismerhetek.🙂

      Törlés
    3. csak azért irtam, hogy erről biztos még nem késtél le! :)

      Törlés
    4. K.T.L.É. A kétperces werkfilmje nagyon hangulatos.🙂

      Törlés