2018. augusztus 29., szerda

este a székelyeknél - délben

szinte állandóan szól a Bartók rádió, a konyhában, ha nem vagyok ott szinte csak érzem, hogy van, zene van... ma délben, már kissé elkésve az ebédről bementem lekapcsolni,automatikusan, meg is történt, de rögtön utána visszakapcsoltam, mert olyan gyönyörűséges fuvolajátékot hallottam, amit vétek lett volna elnémítani... Bartók Este a székelyeknél,,végighallgattam, a tapsot is (ami elég gyér, bár hosszú volt, kevesen lehettek jelent, közvetítés volt 1910(?) ben, a Bartók házból, ez valószinű már ráadás szám volt, és Bálint János játszott (direkt megjegyeztem a nevét)

De aztán hiába kerestem a youtubeon utána, nincs fönt

azaz másokkal igen ez a Bartók csoda






itt meg egy (még aktuális ) szám Bálint Jánossal:






https://www.youtube.com/watch?v=pWSOz887mRg&list=PLbPnrJuzZD5CCDoRBMWcgBheihFrBD1Ul&index=9

2 megjegyzés:

  1. De szép! Benne van a Concertoban is ez a dallam, és milyen szívfájdítóan szólal meg. Bartók csoda, ahogy mondod.

    VálaszTörlés