2018. augusztus 2., csütörtök

a mosoly útja

Van az étteremben egy kis felszolgáló lány, ahányszor látom mindig csak mosolyog, ragyog a szeme a fogai... mintha örömünnep lenne,számára ha lát...jelzem bárkit!

Ma nem bírtam már ki,  s meg is jegyeztem:

- Maga mindig mosolyog?

- Igyekszem -.felelte szerényen, persze mosolyogva, majd hozzátette:

- Mint ahogy maga is!

- Én? csodálkoztam - nem hinném...

- De,de valahányszor rámnéz, mindig mosolyog - bizonygatja

Hát ennek csak egy oka lehet, hogy visszatükrözöm az ő mosolyát,
mert különben elég morc vagyok!

9 megjegyzés:

  1. K.M. egyszer mondták, hogy volt egy társadalmi kísérlet. és a legtöbb ember a mosolyra visszamosolygott, reflexből. Aki nem, annak meg valami lelki baja volt.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. G.J.de nem is mosolygok csak úgy (bele a világba)

      Törlés
    2. H.Á. Csak úgy nem, mint ahogy én sem és sokan mások sem. Viszont ez a szóban forgó hölgy éppen azzal keltette fel a figyelmed, hogy Rád mosolygott.

      Törlés
    3. G.J. nem egészen erről van szó,ő mindenkire mosolyog, mert mosolygós, és én akaratlanul is ezt viszonoztam!

      Törlés
  3. S.L. Talán itt kapta a kioktatását Amerikában! Itt ez normális.

    VálaszTörlés
  4. S.LA legunottabb, nem mosolygó alkalmazottakat a nagy élelmiszerboltok pénzténztárainál lehet megtalálni MO-n. Az istennek se mosolyognak a kuncsaftokra...rá van írva arcukra az unalom és az utálat.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. G.J. és gépiesen jónapot kivánnak , mosolytalanul:) (munkaköri leirás)

      Törlés