2018. augusztus 12., vasárnap

kiskaska napok - nagy tömeggel


valami fesztivál lesz? -állt meg mellettem egy autó, az épp kirakott zászlók meg bódék felé nézve

igen... kézművesvásár

majd visszajönnek

én is...



de nekem még így üresen a bódék, félig felrakva az ernyők, jobban tetszett a tér

másnap a Wox hangversenyre elmentem, annyian voltak, hogy alig találtam helyet a biciklimnek

de azért ott maradtam, A kék asszonyt kórusban még  úgyse hallgattam,, meg ráadásként, a mosolygó jóistent, kolát ropva....

de nem és nem  bírom a tömeeeeeget,

másnap este a    Mistery Gang együttes 3 száma után le kellett lépnem

zaj, szöveg érthetetlen, ugyanaz a tamtam ritmus,,

és tömeg... (előtte, az Andre Rieu filmben is... csak ott  kicsit másképp)

vettem egy új üdvözlő lapot Makóról

majd elküldöm a gyerekeknek...emlékbe


1 megjegyzés: