2018. július 15., vasárnap

viva la vida

Frida Kahloval volt találkozóm ma délelőtt a Várban, a Nemzeti Galériában....

Jobb helyet elképzelni se tudtam volna e célból

Az a feeling, fent, az ég közelében...a kapu









Már hosszú sor állt mögötte


Szerencsére megkérdeztem hogy a Kahlora vár-e mindenki, mert kiderült hogy 70 fölött soron kívül bemehettem, az információnál kapott jeggyel--ahol elcsodálkoztak az ősrégi személyi igazolványomon - s már bent is találtam magam... Frida Kahlo szobáiban



Még fotókat is csinálhattam (vakumentesen, persze)




 A szenvedések kifejezése meglepett.



,

S a szerelme is Diego iránt..aminek érdekes módon képi nyoma nem volt! nem ábrázolódott,

De a végkicsengés igen

Viva la vida. -  éljen az élet


(volt egy utóterem, de még a kiállitáson belül, arról, hogy él tovább -ikonként - a ma iparágaiban! Erről lemondtam volna...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése