2018. július 28., szombat

....ha egyoldalú

az életben mindennek értelme van, annak kell lennie

ha én eszeveszetten írom a gondolataimat, annak valahol célba kell érni

jó, arról letettem hogy lányomat érdekeljék

és van egy pár ember , akit igen....

de egyszerűen nem értem, hogy miért muszáj írnom, ha egyszer nem muszáj a másik oldalról olvasni

de lehet, hogy ez is egy alapvető tévedésem

olyan mint a szerelem, ha egyoldalú

nem akarjuk elhinni, hogy a másikban nem ébredt fel valami hasonló, szimetrikusan... ami válasz a mi érzéseinkre....

pedig van ilyen!


4 megjegyzés:

  1. J.M. Van értelme, még akkor is, ha a konkrét visszajelzés késlekedik.....szerintem.

    VálaszTörlés
  2. K.T.L.É. Egyetértek Judittal!🙂

    VálaszTörlés
  3. Nagy Ágnes
    Én vagyok egy harmadik gondolattal. Szoktam a napi kalandjaimról írni. A számítógépem lefagyott, hát a telefonomba pötyögtem bé, de átolvasáskor igazítani akartam-szerettem volna , és ehhez egy "más állapotba" emeljük az újraszerkesztendő irományt. Tettem én is. No, és ekkor közbeszólt az égi akarat, mert lemerült a telefonom. Mire újra erőre kapott, az írásnak a nyoma is elveszett. Roppant módon sajnálom, de el kell fogadnom, hogy ... 🙁😐
    Válasz4 é.Módosítva
    Nagy Ágnes
    Nem kell mindent írásban megjelenítenem! Pedig egy huncutul jópofa eltévedésről szerettem volna magamat a későbbi időkre emlékeztetni. ( bent marad az agyamban, mert olyan dolgokat követtem el a közlekedés rendjeit sorra kijátszva, miközben az érkezésemet akartam pontosítani.
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    Hàt mit mondjak?...semmit.
    Válasz4 é.
    Katalin Fejér
    Olvasni is muszáj. 🙂
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    kösz
    Válasz3 é.
    Katalin Fejér
    De mindig úgy volt, hogy az író nem tudta, hogy olvassák-e, és hogy tetszik-e. 🙂
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    csak a fb óta kicsit változott a helyzet(e):)
    Válasz3 é.

    VálaszTörlés