2018. július 20., péntek

egy osztályfotó 1954/55-ös tanévből


a facebookra rakta fel valaki (egy volt osztálytársam nővére) ezt a csoportképet,  ezzel a kisérő szöveggel: "

"Szegedi utcai iskola, hatodikos diákok,  Ki ismeri fel magát?"

Egyből , balról, alól a másodikat pícézem ki, bár sose láttam ezt a képet (sőt ebből az időből nem is maradt nagyon fotóm.

Aztán biztos-ami biztos alapon kinagyítottam:

igen,ez vagyok, ez voltam én.

1954/55-ben

és az öröm mellett össze is facsarodott a szívem.

így néztem ki amikor az igazgatónő meghurcolt...

ebből az osztályból iratkoztam következő tanévre át egy másik iskolába...

minden osztálytársam még mindig fejből, névről ismerem...

és ahogy itt ülök köztük...

azzal a nyílt becsületes ábrázatommal, összeszedetten, tisztán ----

még inkább érzem az igazságtalanságot ami történt velem.

(tényleg egy lány Nyilas Misi lettem volna,- ahogy anyu mondta - ha itt maradok )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése