2018. július 14., szombat

Celebration of life Vera


utazom

nem is tudom, már hány hónap után, mert mindig közbe jön valami: fejbeverés meg a maradhatnék, csepegő vizscsapok  - mindig akad valami ürügy a halasztásra...

most jobb híján utazom csak Pestig és nem Torontóba,...mert legalább Pesten együtt akarjuk nézni skypon a búcsúünnepséget..(Celebration of Life) .Verától

szomorú vagyok

küldtem képeket, írtam egy verset, Dóra felolvassa (Timi le is fordította angolra)..

De mi ez ahhoz képest, hogy Vera nincs többé

és hogy milyen keveset lehettem vele..

VERAS

My cousin died
the first link has been broken
in the chain of generations

Vera – she was the truth
it was the name
of our aunt’s twin sister
who lived 3 months
but our grandfather’s graved
the name to her tomb: VERA

and cried for her
altough he had six another child

and Vera borned
second again
when our grandfather
passed

and now the second Vera
is passed

and the truth
is passed also

2 megjegyzés:

  1. A mai bejegyzésed olvastán itt a válasz, hogy miért nem írtál egy hétig. Örülök, hogy sikerült okot találnod az utazásra.
    A közös képetek Verával még kívülállóként szemlélve is jól érzékelteti kettőtök mély kapcsolatát. Az ilyen mély hiányt csak úgy tudja elviselni az ember, ha azt mondogatja magának: "Itt állsz mellettem!"

    VálaszTörlés
  2. Javítás:

    Két gondolatjelet kihagytam.
    ... - még kívülállóként szemlélve is -

    VálaszTörlés