2018. július 17., kedd

akarsz Don Giovannit nézni?

különös jelenség a 17-es villamoson... de nem figyelnék föl rá, ha nem telefonálna igen hangosan

modern nyári szerelés, rövid nadrág, sarú, zsebes mellény, ősz szakáll, valószinű a haja is az, de nem látszik, mert szalmakalap takarja el, az ölében nagy fehér garaboly, és telefonál rendületlenül...

először nem is figyelek föl mire, de mikor felviszi a kérdő hangsúlyát:

AKARSZ DON GIOVANNIT NÉZNI? nem lehet nem meghallani (annyira mondanám is neki, hogy igen, én akarok, de nincs szerencséje, akitől kérdi az nem akar...)

Jó, ha nem, nem, gondoltam megkérdezem -felel kissé sértődötten

de nem soká újra hallom ugyanazt a kérdést:

AKARSZ DON GIOVANNIT NÉZNI?
....

Óbudai társaskör, hétfő este----

Jó, akkor megyek, és nézek jegyet
Kérdezd meg anyától, és hívjál vissza, mert most arrafelé megyek
......
cseng a telefon, visszahívta

Igen, rendben , akkor veszek jegyeket...

hú de megnyugodtam. Vajon valamelyik unoka lesz a partner?

(De vajon nem lehetne egyedül Don Giovannit nézni?)

12 megjegyzés:

  1. K.T.L.É.Hát ez nagyon aranyos! - Én is szeretnék Don Giovannit nézni! Kár, hogy engem senki sem kérdez.😉🙂🤣

    VálaszTörlés
  2. Anna Szelényi
    Mi az a garaboly?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katika Szekeres Ferencné
      Az kosár, itt makón garaboly.

      Törlés
    2. Gonda Julia
      de ez Óbudán történt:)

      Törlés
    3. K.SZ.F.Igen elolvastan nagyon tetszik, csak a garabolyra írtam, hogy itt nálunk a kosár garaboly.

      Törlés
    4. én nem is gondoltam rá, hogy nyelvjárás lenne 🙂

      Törlés
  3. E.H. A szomorú valóság, hogy régóta nincs már rá jegy!!! Biztos nagyon jó volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez péntek délelőtt volt, hétfőre...hát sajnálnám, ha nem kapott volna már rá az oreg 🙁

      Törlés
    2. Erika Haraszti
      Max.ha voltak annyira bátrak, és odamentek kezdésre, a "hátha valaki nem jön el"-ben reménykedve. Talán játsszák még, velük érdemes bármit megnézni!

      Törlés
    3. Gonda Julia
      de a bácsi pénteken ment a jegyekért 🙁 ezek szerint hiába(?)

      Törlés
    4. Gonda Julia
      milyen szomorú a befejezés(amiről nem tudtam)

      Törlés