2018. július 15., vasárnap

Huszárik filmek ajándékban

Huszárik Zoltán rajzaiból nyílt kiállítás a Műcsarnokban (kétszer is visszementem miatta, mert csütörtökön 12-kor nyitnak) azért a pár -nem is túl nagy szám "képért" gondolhattam,



hanem a 3.teremből kiszűrödött Latnovits dünnyögő hangja, és két (üres) széksor előtt zajlott a Szindbád. Hát leültem és ott maradtam... nem pont az elejétől néztem, így lett egy alternatív befejezésem... de mindegy is,a részletek kidolgozottsága, szépsége... ami megkapott (hát persze az egészben ott a hanyatlás is, de jó is volt hogy így alakult, hogy a halál után táncolnak a dámák...és Szindbád is fiatalon ...gyönyörűség volt minden kocka...




















aztán még megnéztem kint két rövidfilmet: az Egyveleget és főleg a Capriccot... láttam, valamikor,,, de ezek az olvadó hóemberek most azért jobban megborzongattak,, a vágóhidra vitt lovakról (Egyvelegből )nem is beszélve....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése