2018. július 26., csütörtök

Kulka üzenete

A klubrádióban nagy esemény volt

Meghívták Kulka Jánost egy beszélgetésre, az afáziáról -amiben szenved .

logopédusával egyetemben



De ő nagyon ritkán szólalt meg,spórolósan, akkor is lassan, megfontoltan, egy-egy szóval... de annak különösen nagy jelentősége volt

pl amikor ezt mondta:

megnyugodtam megvilágosodtam tényleg

vagy ezt:

van egy titkos, rejtett agy


ezzel azt mondta nekem, a szavakon túl, hogy a látszaton túl van egy másik szellemiség

az agy, az idegpályák működésén túl...

és ott folyamatos a beszéd

és azt  is mondja, hogy nincs ok aggódásra


mert  ott nyugalom van


én is megnyugodtam



Kulka nem lép többet színpadra, (valószínű),de nyert valami mást...

legyen boldog hátralevő életében

és azt hiszem minden remény meg is van rá



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése