2018. július 18., szerda

újra itthon avagy a patkánytól az angyal táncáig

5-6 napja hazajöttem Pestről, kábé annyit voltam fönt...

Fáradt vagyok, de ez nem újság , ott is fáradt voltam, nem a helyszínt kell kicserélni, valami mást kellene, amit viszont nem lehet...

Arra viszont rájöttem, hogy kétfele nem lehet élni, legalább is én nem  tudok

Most aklimatizálódom vissza a vidéki tespedtségbe, míg aklimatizálódtam a fővárosi mindenfélébe...

Kb mostanra dolgoztam fel az ott történeket itt a blogomban

S közben rádöbbentem, semmi emlitésre méltó valami nem történt itt körülöttem...

Hacsak nem ilyenek, hogy megint patkány ütötte fel a fejét a lépcsőházunkban! Pedig még a bejárati karfát is kifestették!

Valaki megjegyezte, hogy ritkán lát...(na épp akkor értem haza)...de amúgy is egynél többször nemigen megyek el, -persze biciklivel -úgyhogy valóban ritkábban láthat

Tegnap összefutottam régi kedves képzőmúvész ismerőssel, R. Gáborral -Pestről vannak itt, 3 hétre, meg is jegyeztem, hogy biztos össze fogunk még futni, előzetes megbeszélés nélkül is, hát így is lett, már ma délben, ebéd előtt... össze is mosolyogtunk, K. Ildi meg, - akivel beszélgetett -, mondta, hogy majd küldi a meghívókat, mert a művésztelepen lesz 3 előadás is. Hétvégén retro, már kirakták a zászlóikat...

Mi van még ? Ja , vasárnap este , zenepavilonban , a minden évben várt hegedű est, (lányom osztályfőnökének lánya: V. Kati, Chiléből)


most tangók és románcok voltak, a nemrégiben (nekem) felfedezett Piazzollatól jócskán, és volt egy ami különösen meghatott, csak megtalálnám...valami angyal szerepelt benne.....

sajnos csak zongorakivonatban találtam rá a youtubon:



de mégis, megvan:


ez az igazi!!!!!

vagy ez?










és megvan a kottája! elő a hegedűt:


az angyal tánca! ... nézd a harmónikást!..


hát nem tudok eltelni és betelni a különböző feldolgozásokkal:
Milonga angel...


Vivat  Piazzolla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése