2016. június 11., szombat

kivonás


Kivon(ul)ás és be-


fokozatosan kivonom magam
az életből
nem mondom
hogy nem esik nehezemre
de forogni benne
se esne már jól
úgy mint valaha
azaz még nehezebb lenne

feleslegesnek sem akarom
tudni magam
se koloncnak
magamnak
még fontos vagyok
ezért is visszahúzódom
csigaházamba
úgyis lelassultam
nem érnék már el sehova

itt még
elvagyok
magamban

érezni
gondolkodni
így is tudok
nem is akárhogy

s néha idejön
a hegy is
mohamedhez

hála az internetnek

de mindenhol
valóságosan
jelen lenni
már nem tudok

nem is akarok
(győzködöm magam
hogy ez így is van

de titokban
magamnak se bevallva
futnék örömest százfelé
mindenhova)






2016 június 11

7 megjegyzés:

  1. u.i. ...speciel mostanság A KÖNYVHÉTRE...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor akár találkozhatnánk is ott "titokban" ;)

      Törlés
    2. Jó lenne, de a lábközépcsont törésem miatt nem mehetek sehová.:(

      Törlés
    3. ajajj...nem kelllene nyavalyognom,nekem most a derekam is tűrhető, lehet, hogy csak lusta vagyok?? gyógyuljon a lábad, és jövőre találkozzunk...addig én is összeszedem magam:)

      Törlés
    4. Rendben van! Gyógyulj te is!

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés