2016. május 22., vasárnap

kapaszkodni


kapaszkodni, mindenáron?

A strandról jövök
biciklivel, keskeny úton
szőlők között

hirtelen
szembe
velem
előttem terem
egy másik biciklis
kerülni akarom
őt s vele
az ütközést
balra
ostobán
mintha egyirányba
mentünk volna
de balra egy drókerités
beledőlök
bal kezemmel
belekapaszkodva
a szögesdrótba


ma is ott a nyom
a középő ujjamon
annyira felhasadt a bőr
a rozsdás szögtől

lett
tatanus
is ráadásul

ma se értem…
hogy történhetett

.....

de van úgy hogy az ember
mindenáron kapaszkodik
még abba is
amiről tudja

hogy megsebezheti

5 megjegyzés:

  1. Lényegre mutató ráismerés. Zseniális!

    VálaszTörlés
  2. én is megörültem a hirtelen jött tanulságnak ... de tán kicsit elkéstem vele (?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ég tudja, miért kapaszkodik az ember. Talán titkon fél, hogy jöhet rosszabb utána. :(((

      Törlés
    2. az összeütközés is rossz lett volna a másik biciklissel

      Törlés
  3. hát, mint itt is, valamitől, valami elől, a másik biciklistől - csöbörből vödörbe , de nem is utólag, már egyidejűleg...ösztön
    (tudod, már az újszülöttnek is megvan, megszoritja a kisujjad, mert már neki is kapaszkodni kell, védelmet keres...támaszt.)

    VálaszTörlés