2016. május 4., szerda

időm


időm

sose tudtam a napom
beosztani
hogy is tudtam volna
az életem
mivé napjaim összeálltak
a végére

mindig kevés volt 24 óra
egy napra

mára már
kevesek
az évek

kevés lett
az élet

éjszakázás 
nem tölti ki
hiányait

be kell látni
alulmaradtam

győzött az idő
ami állitólag 
nincs is

de nekem 
csak kevés
egyelőre

aztán meg 
tényleg
nem lesz
időtlen 
időkre

hát addig kell
csinálnom valamit

ha mindent
már nem is

mert
egyszer csak
nem lesz
másnap

hova tologassak
tennivalókat



május 3

3 megjegyzés:

  1. Akár én is írhattam volna... ha valaha is tudtam (mertem) volna verset írni...

    VálaszTörlés
  2. én mostanában csak azt tudok irni (ha ezek egyáltalán versek!), nem merés kérdése...(de ifjúkoromban is zúdultak belőlem - csak akkor nem hoztam nyilvánosságra ), s nem csak mert nem volt net:) olyan volt mint a titkos napló...csak nem prózában iródott, mert annyira tele voltak érzelemmel...)azok is maguktól iródtak, magukat irták.

    VálaszTörlés
  3. ezzel azonban nem vagyok megelégedve, ez ha vers is, rossz - talán túl direkt (?)

    VálaszTörlés