2023. november 28., kedd

Vajda Mihály (misu) Petri és én - koincidenciák

 Meghalt V M filozófus

rengeteg sajnálkozó és közvetlenhangú baráti megemlékezés olvasható róla

sajnálom, hogy én nem ismerhettem, bár egyszer láttam a Múvész mozi pénuztárában, előttem állt

sajnos nem jegyeztem meg milyen filmet is néztünk...

különleges volt , megjelenésében is, valaki

de látom, tudom, olvastam, nem csak...


nyilván halála kapcsán, elgondolkodva,  firkantottam le ezeklet a sorokat :

HA LEJÁR AZ IDŐ/D/

NINCS MIT TENNI


NODE ADDIG...!


Vajda Petri  halálára "érettségi dolgozatában" utal rá sőt erre épiti a szövegét,  Petri utolsó kötetére (miről nem tudtam, de a cime, amit az

emlélezés cimében is idéz:  AMIG LEHET

(értsd: ADDIG )

Az AMIG LEHET többnyire halálversek

s milyen brutálisan szókimondók

(bátorságot lehet belőlük meriteni! milyen óvatosak hozzá képest az enyémek)


de hát éljünk, addig, amig lehet, ezt üzenik... Petri is, és általa a most elmenő Vajda,,,



fogadjunk szót (nekik)....

...AMIG LEHET!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése