2023. november 13., hétfő

mjak

 kár készülnöm , felolvasásötletekkel, akármilyen röviddel, akármilyen aktuálissal, mert sose kerülök sorra, tán ha tizszer olyan hosszúak lennének a foglalkozásaink, mint ez a másfél óra



van egy libling regényirónk, őt kell pátyolgatni, és nyugtatni hogy ne féljen két kiskorú gyereke ellenéré se féltse az állását,  a rendszerkritikusnak kikiáltott műve megjelenésétől

de szerintem előbb fejezze be, s addig még a valóság meg is változhat :)



én meg? azért közbekotyogok , remélem odailló dolgokat azért...(Hrabalt. Hemingwayt stb

de  saját irásokkal nem rughatok labdába...



pedig: a multkor a paneleket érintettük, találtam variációkat rá, esetleges felolvasásra)

majd nagyhangú társunk közölte, hogy ő nem küldte volna szavalóversenyre az egy könyvbemutatón ajnáűrozott 9 évest



mire eszembe jutott mai álmom, amiben szavaltam, 6 évesként, hallgatva magam felnőttként,s,s még az enciénkék szin is beugrott, szerintem érdekes volt, de senkit se érdekel rajtam kivül

tényleg , jó lenne publikálni, de hol...

az már nem az én asztalom

de meg kéne keresni potenciális olvasóimat falrahányt borsók helyett




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése