2023. november 1., szerda

agyonadminisztrálva avagy hogyan emeljük vérnyomásunkat

 hirtelen jócskán lezuhant a vérnyomásom , az előző 167 /84-ről

72/46-ra, nem hittem a szememnek, élek én még? vagy elromlott a vérnyomásmérőm?



újra mértem 85 /49

örület, 

végre 100 fölé tornáztam: 104/59re

majd 106/53

na azért ennek fele se tréfa

hivtam az ügyeletet


barátságtalan női hang, kérdi a személyi adaraimat

végül megkérdi honnan telefonálok

ezek szerint ő nem Makón van

nem , oktat ki , mert központositották az ügyeleteket, ő szegedi

közben mondta, hogy pontos vérnyomás számot diktáljak le

mig kitáopászkodom az ágyból s átmegyek a másik szobába ahol a vérnyomás mérőm van

gondoltam beszámolok arról, hogy megfázásos panaszokkal (is) fekszem, antibiotikuntot szedek  ,,stb

de ez teljesen hidegen hagyja, rákérdez, hogy megértettem-e amit az előbb mondott

tökéletesen, mondom, az agyammal még nincs baj,csak at időhiátust akartam kihasználni számára érdektelen dolgaimmal


najó, nagynehezen kapcsolja Makót

férfihang, valamivel udvariasabb,de még részsletesebben faggat

anyja neve, születésem helye, ideje, most hol lakok stb

majd közli hogy ő volt az adminszitráció, de adja az orvost


navégre

az orvos olyan halk, hogy alug hallom és vele végzünk leggyorsabban

lement az vérnyomásom, mit csináljak semmit, semmit?

helyben hagyja semmit

igyak sok folyadékot, teát

lehet, hogy gyógyszer melékhatás

(nem csodálnám. ha a láz s fájdalom csillapitótól lenne, de utálom a gyszereket)


újra mérem a vérnyomásom:



116/66

hurrá, a sok idegesség és "adminisztráció" meghozta az eredményt!


**


ez volt tegnap sgte

ma reggel mérem a vérnyomásom:

107/64


kivel idegesitsem fel magam?!


2 megjegyzés:

  1. Frank Istvánné
    Igen, ide jutottunk!!

    Nagy Simonné
    Hogy mi van az egészségügyben??? Egy rokonomnak az édesapja pénteken meghalt a kórházban. Vasárnap ment látogatni, és fogadta az üres ágy... Senki nem szólt neki....


    Gonda Julia
    szörnyű, az ügyintézés alatt én is meghalhattam volna épp - tőluk (mert minden érdekelte őket csak az állapotom nem!) főleg a központos nőt, az a lekezelő, fölényes hangja - borzalom


    Gonda Julia
    mi anyukám látogatására készültünk épp vasárnap, mikor jött a távirat a haláláról - de az ő cimére!!!! sokkot kaptam..
    Válasz
    2 p.


    VálaszTörlés
  2. Edit Martonosi
    Látom a történések közben 90 lett a pulzusod, azért vigyázz, ettől magasabb ne legyen, az se jó. Amúgy nem tudom mi volt, de nekem is lement a vérnyomásom délutánra.


    Gonda Julia
    igen, én is észrevettem :

    Gonda Julia
    amúgy arra szedek valami szivritmusszabályozó betablokkolót, bár a pulzusom nem szikott felmenni, molst minden összevissza van

    Tomi Ladanyi
    Legjobb semmi gyogyszert sem szedni. Megolnek, nem gyogyitanak. Nekem is van ilyen problemam de magatol helyreall minden. Az idegektol van a legtobb problema.
    Válasz
    1 ó.
    Gonda Julia
    Tomi Ladanyi lehet

    VálaszTörlés