2023. november 18., szombat

egészségemre?

 életemben olyan rosszat nem ettem, mint ma a Kelemenben

napi menű volt (Biznisz), kijevi csirkemell, vegyes körettel (á: 1690)

várni kellett rá, mire kihozták, hideg volt a krumpli és a rizs, a hús rajta elrepedve, a bélését meg se kostóltam de a külseje is alig ehető volt

kértem vizet (mert az ugyebár nem volt), hoztak is egy csorba kancsóban, meg vizcsöppekkel teli, átöblített pohárban

szerencsére volt nálam csokiskávé, azzal valami javitottam a számizén

a fizetésnál azt mondta a pincérlány, gépiesen (bár bevallottam előtte, hogy nagyon rosszul esett az ebédjük), hogy egészségemre

mondtam, az biztos nem lesz, de örülhetek, ha nem leszek beteg tőle...

6 megjegyzés:

  1. Faragó Imréné
    Ki se fizettem volna,, vagy kértem volna mást.....

    Gonda Julia
    most az egyszer nem adtam egy fillér borravalót se, pedig mindig...

    Gonda Julia
    a múltkor a levest látványra, érintetlenül visszavitték,de ezt már megkostóltam!!!





    VálaszTörlés
  2. Faragó Imréné
    Gonda Julia Nemrégiben jártam úgy ,hogy a rántoot hús olyan volt mint a csizmatalp....El se lehetett vágni, mondtam a főnöknek ,hogy ezért biztos nem kapnának Misslen csillagot..Nekem ez egy fillért nem ért , nemhogy 2500 at. ..Nem is fizettem ki...!

    Gonda Julia
    Faragó Imréné karakánság!

    Gonda Julia
    én nem titkoltam el, hogy nagyon rossz volt, remélem legközelebb azért kicsit jobban vigyáznnak (sok, csoportos vendég volt, azt hiszem inkább csak velük törődtek)

    VálaszTörlés
  3. Edit Martonosi
    Én legutóbb rántott harcsát ettem náluk, három nap kellett, hogy rendbe jöjjön a gyomrom. Nem győztem a gyógyszert szedni rá.

    én a napokban hekket rendeltem s már a külseje is olyan tarajos volt, hogy visszaküldtem (elvileg nem lehetett volna benne szálka, de mondták is hogy volt(

    VálaszTörlés
  4. Edit Martonosi
    Én legutóbb rántott harcsát ettem náluk, három nap kellett, hogy rendbe jöjjön a gyomrom. Nem győztem a gyógyszert szedni rá. Alig voltak, mégis rossz volt az étel. Sokat romlott a konyhájuk.

    Gonda Julia
    A menzán is oriásit süllyedt a szinvonal, kénytelen leszek főzni 🙂

    Edit Martonosi
    Gonda Julia egyik étterem, rosszabb mint a másik. Ha vendégem van, gondban vagyok, hogy hová menjünk.

    Gonda Julia
    délutén krumplit sütöttem, az jó volt, nade nem komplett ebéd :)- A Glorius még jó, csak nagyon cifrák a menüik...

    Edit Martonosi
    Gonda Julia még a Roccot dicsérik, de ott nem szeretem azt a "robbantott", sötét környezetet.

    Gonda Julia
    tényleg az jó, bár mindig csak a "szokásosam" eszem ott, de az jó, nyáron kint...





    VálaszTörlés
  5. Edit Martonosi
    Igaz nem étterem, de az ebéd minősége kifogástalan az Ételbárban, a Deák Ferenc utcán.

    Gonda
    onnan elszoktam, de lehet, hogy visszatérek

    VálaszTörlés