2023. november 16., csütörtök

holnap

 holnap mint strasshofi túlélővel interjút csinálnak velem, méghozzá osztrákok részére

másfél éves koromban voltam  Srasshofban, azóta egyszer, öregasszonyként elzarándokoltam deportálásom öntudatlan(?) szinhelyére

(erről beszélgetnénk az öntudatlanság meg a tudatalattiság kérdéseit érintve)


vacilláltam, elvállaljam-e, mig az okt 7- i galád Izrael (értsd ) a zsidóság elleni terrortámadás egyszerre véget vetett vacillálásomnak, mig ilyen fenyegetett változatlanul a zsidőság helyzete, szint kell vállani mellette, s azok mellett is,  akik nem voltak olyan szerencsések hogy túlélők..

mint pl apám...

mert mindig rá terelődik ilyenkor a szó, bár ő Borban volt...

s mióta a családfám kutatom, a rokonok számaival bizony nőtt az áldozataink száma is....


most gyűjtögetem amiket már irtam a témában

de mennyit...! majd a kérdésektől függ a válaszom, csak igy tudok szelektálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése