2023. november 30., csütörtök

eltűnések

 emberek tűnnek e!

feltűnt, hogy már hónapok óta nem találkozom azzal az ismerősömmel, akivel pedig minden kultúreseményen szoktam

már el is kezdtem érdeklődni utána, de senki nem tudja (jószerivel azt se, kit is keresek)

tegnap esezmbe jutott egy régi kolleganőm, őt se látom már egy ideje, itt a fb-on se

utána néztem...

kerestem egy közeli ismerősénél, rőla kiderült hogy pont egy hete meghalt!

megnéztem a testvérét, ő meg tavaly...!

nem keresek tovább!

2 megjegyzés:

  1. Vicei Károly
    Fölháborító, hogy időnként meghal valaki.

    Gonda Julia
    Vicei Károly az. MERT túl gyakran. Nem időnként!

    Vicei Károly
    Gonda Julia, ajjaj!

    VálaszTörlés
  2. Paloczi Gabi
    Vicei Károly erre a belek otesbe egyaltalan nincs szukseg

    Zsuzsa Báron
    ..majd egyszer bennünket is keresnek....

    Gonda Julia
    vagy nem

    VálaszTörlés