2023. február 13., hétfő

szeki bácsi rajzai

 bocsánat, de mindenki igy hivja Szekeres Ferenc grafikus művészt

ki már a városnak ajándékozta műveit, életművét -de továbbra is alkot

ide a városba visszatérve, hajlott korában, visszahajolva

és ebben az inséges kultúridőben még kiállitást is rendezett

a Városháza galériájában,



a nyitóra nem tudtam elmenni, de valamelyik nap betértem....

felüdülni...úgy láttam voltak régebbi és friss rajzok is, de ugyanaz a stilus:

egy szerű, áttekinthető, kifejező, ceruzarajzok- meritett papiron - élete képei





egy jó, gyermeki tisztaságú lélek megnyilatkozásai



(szoktam látni a múzeumban  mások kiállitásain, apró termetét, bottal támogatva, derűs, érdeklődő mosollyal, ő nem ismer engem , bár lányom a régiszép, művésztelepes időkből igen, mindig nagyon kedvesen, érdeklődően elbeszélgetett vele)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése